Pri izradi platforme korišćene su najnovije back-end i front-end tehnologije - ASP.NET i Microsoft Technology Stack. Servis je Cloud baziran i dostupan kroz SaaS licencu. Naše aplikacije hostovane su na brzim, pouzdanim i sigurnim Microsoft Azure serverima.
Smatramo da automatizacija veleprodaje nije moguća bez sigurne i pouzdane veze sa ERP-om. Sinhronizacijom potrebnih podataka u realnom vremenu omogućavamo da svu administraciju podataka vršite u ERP-u, što isključuje mogućnost greške usled duple administracije. Naši ERP konektori su u potpunosti testirani i operativni sa vašim poslovnim softverom.
Naručivanje se vrši online, uz unapred definisane rabate i uslove za svakog kupca. Svi potrebni dokumenti se evidentiraju i upisuju u ERP, uz prateće izmene statusa dokumenata. Provera stanja lagera se vrši u realnom vremenu, uz proveru svih zahtevanih magacina u vašem ERP-u, po definisanim prioritetima. Kupac ima informaciju o terminu dostave robe, što smanjuje dodatni pritisak na komercijalu.
Mogućnost greške praktično ne postoji, jer se uslovi prodaje za svakog logovanog kupca unapred definišu, a protok svih informacija u vezi prodaje automatski se vrši kroz aplikaciju. Supervizori i menadžeri prate analitiku i izveštaje kroz svoje desktop i mobilne uređaje.
Pristup podacima moguć je sa bilo kog mobilnog uređaja i iz bilo kog mesta na svetu koje ima internet vezu. Sigurnost podataka osigurana je prema najvišim standardima struke, a partnerstvo sa vrhunskim data centrima osigurava dostupnost podataka sa 99,9% na kvartalnom nivou.
Ne dozvolite da vaši kupci zavise od radnog vremena, vikenda i praznika. Ne dozvolite više nijednu propuštenu prodaju. Naručivanje i uvid u dokumentaciju i izveštaje moguće je 24/7, 365 dana u godini.
B2B Manager
Pratite svoj biznis i rad komercijalista
Naši ERP konektori koriste napredne tehnologije za komunikaciju i sinhronizaciju sa ERP-om. U zavisnosti od tehničkih mogućnosti samog ERP-a koristimo najoptimalnija i najsigurnija rešenja. Razvili smo sopstvene koncepte koji proces sinhronizacije dovode na najviši tehnološki nivo.
Pomoću našeg Naprednog Konfiguratora u stanju smo da proces onboarding-a novih klijenata obavimo u proseku za 14 dana. U planu je uvođenje AI inteligencije u ovaj proces, pomoću kojeg planiramo da ovaj proces smanjimo na samo nekoliko sati!
Proces dvosmerne sinhronizacije je osetljiv posao, koji zahteva stalni monitoring dostupnosti oba sistema, kao i ključnih parametara sinhronizacije. Zahvaljujući saradnji sa Microsoft Azure monitoring sistemom, imamo stalni uvid u performanse sistema.
Naši paketi
Blog
B2Bee pruža alat koji transformiše način na koji veleprodajne kompanije posluju
Pročitaj višeVeleprodaja je srce mnogih poslovnih operacija.
Pročitaj višeBudimo u kontaktu
Čekamo Vas da se javite. Možete nam pisati na:
sales@b2bee.netPozvati nas na broj:
+381 69 2838 228Ili jednostavno popunite obrazac na desnoj strani ukolio želite da mi Vas kontaktiramo.
Zdravo!
Molimo Vas da popunite nekoliko osnovnih podataka kako bismo mogli da Vas kontaktiramo.
Napominjemo da će Vaši podaci biti korišćeni isključivo u svrhu kontakta za razmenu informacija koje se odnose na zakup naših servisa i usluga, kao i da neće biti deljeni sa trećim kompanijama i/ili privatnim licima.
Vaši zahtevi su naš glavni prioritet. Naša podrška i naša baza znanja su Vam uvek na raspolaganju.
support@b2bee.netS ponosom ističemo da je B2Bee dobio podršku Inovacionog fonda razvoj projekta B2Bee Onboarding Assistant.
media@b2bee.netImate pitanja u vezi naših servisa i usluga? Slobodno nam pišite i detaljno obrazložite ono što vas zanima.
sales@b2bee.netKontaktirajte nas i zakažite Demo prezentaciju!